Är jag Blondinbella?

En sak som slog mig är att ni vet ju faktiskt inte om jag är jag.

Bilderna på mig kanske egentligen är bilder på en uteliggare som jag betalar en billig penning för att låtsas vara jag. Hela min blogg kanske är full av lögner, och bakom mitt nick döljer sig självaste Blondinbella, som fått lite tråkigt och startat ännu en blogg.

Ni vet ju faktiskt inte.


Fast om ni kände mig skulle ni veta att jag inte pysslar med varken lögner, moderiktiga kläder eller köttätande. Å andra sidan, när jag är ensam kanske jag klär upp mig, gömmer mig under sängen, ljuger högljutt för mig själv, samtidigt som jag gnager på en blodig köttklubba.

Ni vet ju faktiskt inte.

Sedär, nu har jag plötsligt mystifierat mig själv, och framstår som helgalen.
Det bjuder jag på.

Uteliggaren fick 100 spänn och en cigg för den bilden.

Kommentarer
Postat av: G(ustav)

Nu har jag ju träffat dig nån gång, så jag vet åtminstone att du inte är Blondinbella. Men om du ligger och frossar kött under sängen, det förblir ett mysterium...

2008-12-14 @ 11:58:39
URL: http://gostauus.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0