Bonn-jävlar, lärdomar och nyårslöften

Mammsen har verkligen tagit lärdom av julafton och börjat elda i öppna spisen nästan varje kväll. Tänk alltså, det GÅR att lära gamla kärringar att elda!

Idag när jag skulle försöka köra hem från pizzerian rådde det fullkomligt kaos på parkeringen. Folk körde runt lite hursomhelst och jag började seriöst överväga om vi övergått till vänstertrafik i Sverige och jag helt enkelt missat det. När jag försökte föregå med gott exempel och följa trafikreglerna tutade helt enkelt alla på mig. Bonn-jävlar. Det är ingen ordning här ute i bushen.

Jag har drabbats av en liten livskris såhär två dagar innan jag fyller år och det blir nytt år. Dags att shapa upp sig och skaffa ett liv, så tänker jag varje år vid den här tiden. Men ändå så händer det liksom aldrig något. Jag frågade mig själv vad jag egentligen åstadkommit i år, och kom fram till att jag börjat röka mer. Vilken framgång! Vad ska jag lyckas med nästa år? Börja snusa också? Om jag inte skaffat ett schysst jobb, villa i Dalarna, och en ytterst välskapt man tills den här tiden nästa år, så lovar jag att börja snusa genast, och kanske börja dricka 10 öl per dag också. Det är mitt nyårslöfte. Det kan inte vara så svårt att hålla.

Kommentarer
Postat av: salli

hahahah! glöm inte msn-festerna också. och att matte söker husse ska bli det nya bonde söker fru.

2008-12-30 @ 22:02:19
Postat av: mary

schysst nyårslöfte :P

2008-12-30 @ 22:04:30
URL: http://livingdisaster.blogg.se/
Postat av: Tessie

Salli: Matte söker husse verkar ju bli årets flopp. :( Och vart tog msn-festen vägen i lördags, vava, jäkla Barcelona-biatch ;)



Mary: Man ska satsa på nyårslöften man kan hålla. :)

2008-12-30 @ 23:19:11
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Cissi

asg bästa nyårslöftet hittills!

2008-12-31 @ 00:19:04
Postat av: mary

så sant så

2009-01-01 @ 22:01:44
URL: http://livingdisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0