Jag är en fis-eskimå

Igår kväll begick jag ett stort misstag. Fick nämligen för mig att eftersom jag inte behagat duscha på 8 dagar så var det dags. Därför äntrade jag duschen och skrubbade bort mitt värmeskyddande smutslager, vilket jag ångrade fett imorse eftersom det var svinkallt. Så idag går jag klädd som en annan eskimå. Fleecetröja is the shit. Det kommer snart att bli den nya grejen på Stureplan. Eller msn. Så nu gott folk är det dags att införskaffa fleecetröjor såvida ni inte redan har det.


Jag börjar se tydliga tecken på att jag sitter för mycket vid datorn. Okej, det började för rätt länge sedan när bokstavsmarkeringarna på tangentbordet försvann, men nu är det dessutom ett stort hål i min datastol. Frågan är om jag fisit sönder den eller suttit sönder den. Kanske en kombination?

Kommentarer
Postat av: Elias

Undrar varför man förr badade till jul, när det faktiskt är då det är som kallast?

2008-12-12 @ 15:06:24
URL: http://ftmpojk.wordpress.com/
Postat av: G

Du får skaffa en trevlig pyjamas alternativt långkallingar+t-tröja om du skall envisas med att duscha.

2008-12-12 @ 17:18:06
URL: http://gostauus.bloggspace.se
Postat av: Tessie

Elias,

Tomten kanske är känslig för lukter, eller så är det bara så att smutsiga barn inte får julklappar. PÅminn mig att duscha på julafton för säkerhets skull!



G,

jag har både pyamas, kallingar och varma kläder. Det ser du väl? :)

2008-12-12 @ 17:40:20
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0