Magsår deluxe

Jag fattar inte hur 4 hundar kan kräva så mycket packning när de ska resa bort. Trots att Boro fick välja ut endast en nalle av 3 miljoner som han försökte lägga i sin väska. När jag mot all förmodan åker bort ensam räcker det med en halvfull ryggsäck. Nu är ju hela bilen knökfull! Tur att mamma har mjukiskläder jag kan låna.


Så fattar jag bara inte hur allt ska hinnas med. På mindre än två dygn ska jag lämna katten till kattvakten, röja upp i röran här hemma så jag inte får en chock när jag kommer hem igen, förflytta mig och hundarna till Dalarna, skriva klart projektarbetet, slå in alla julklappar innan familjen avslöjar dem, och några tusen saker till. Tur att mamma bokat in mig på spa på lördag, det behövs. Bara min mage slutar göra ont snart. Jäkla stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0