Tjuvaktiga posten

Jag har väntat på en julklapp från Jack i flera dagar, som aldrig kommer fram.
Dessutom har jag inte fått några rosa väldoftande kärleksbrev de senaste 10 åren.

Min slutsats är därför att posten är ena tjuvaktiga jävlar som stjäl allt vackert som skickas till mig. Kan de inte ta räkningarna istället?

För övrigt så ska jag aldrig mer dricka alkohol förrän på nyår. Min näsa går inte att peta på efter juldagens hysteriska dansande, där Amanda råkade (ja jag hoppas att hon just råkade och inget annat) ge mig en rejäl snyting rakt på näsan. Det känns som att den är bruten. Dock är jag för fylld av läkarskräck för att kolla upp det, så jag går hemma och gnäller istället och väntar på att den ska sluta göra ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0