Julklappsmisslyckanden

Jag tänkte vara duktig i år och köpa julklappar i tid, så jag surfade runt på diverse sidor för att hitta de perfekta julklapparna till min familj. Detta slutade dock med att jag beställde en hög julklappar till mig själv, istället för att skriva upp dem på min helt tomma önskelista. Eller okej, jag beställde faktiskt julklappar till familjens alla hundar också, vilket fick mig att inse att vi nog måste införa en djurbegränsning i vår familj. Att köpa julklappar till 8 hundar är inte direkt billigt, så fler får de bara inte bli.

 

Det är helt omöjligt att hitta julklappar till min familj.

Jag vägrar köpa tråkiga hushållssaker till min mamma, men något annat behöver hon ju knappt. Läsa böcker har hon inte tid med, och kläder förser min syster henne med så hon kan stjäla dem i ett obevakat ögonblick.

Min pappa skulle antagligen önska sig någon slags jordbruksmaskin, men en sådan får faktiskt inte plats under granen.

Systeryster är ju shopoholic så hon har ju redan allt. Skulle jag få för mig att köpa något utstyrselaktigt till henne skulle det antagligen sluta i katastrof, då hon är modelejonet i familjen och jag är den som har noll koll. Jag ser framför mig hur hon öppnar ett paket, lyfter upp innehållet, och skrattar åt vad hon tror är ett skämt från min sida.

Lilla Svea är enklare. Hon skrattar åt det mesta. Fast en viss julklappscensur råder nog ändå, så hon inte får men för livet av hennes mosters konstiga idéer. Dessutom ska sakerna godkännas för införsel på Agdurbacken.

Kommentarer
Postat av: Lena

Trevligt att du länkar hit Tessie,lägger din blogg i mina favoriter.

2008-11-25 @ 19:19:43
URL: http://www.freewebs.com/coolahundar/
Postat av: G

Ska du köpa presenter så köp en gran vet jag: http://ettklickforskogen.se

2008-11-28 @ 15:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0