Måndag hela veckan

Om man är blond och gillar mode så startar man en modeblogg och hänger på innekrogar. Om man är brunett, har en frisyr a la skurmopp och hatar mode, ja då startar man en anti-modeblogg och hänger på sunkiga ölhak. Nästa steg är att döpa om bloggen till Brunett-Tessie och bli kändis. Men först måste jag ladda kamerabatteriet så jag kan förse er med finfina bilder på mina sunkiga kläder.

 

Idag har mina fd svarta mjukisbyxor en ny fläck. Snart är det dags att börja oroa sig för att byxorna vandrar iväg av sig själva om natten, eftersom jag faktiskt inte sover i dem. Det kanske är dags att slänga dem i tvättkorgen och byta till de smutsgrå? Fast några dagar till klarar de nog. Dagens accessoar består av mitt kära nitarmband i leopardfluff som ska påminna mig om att beställa väckning av min kära mor imorgon så jag och Zack kommer iväg till veterinären i tid. Förutsatt att John Blund minns mig inatt då. Inatt tog jag det säkra före det osäkra och sövde mig själv med finfina piller. Sova behöver man ju faktiskt om man ska orka skriva examensarbete. Den sista sidan sitter långt inne, och jag spelar hellre ms-röj. Ja det är sant. Jag är beroende av ms-röj. Jag blir beroende av vartenda spel jag råkar testa. Det kommer att sluta illa nu när sambon införskaffat ett Playstation 3. Imorgon kommer GTA-spelet. Hejdå dator, hej Playstation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0