En vanlig kväll i Biskopsgården

Här har jag och hundarna haft en aktiv kvällspromenad. Vi hann inte mer än gå ner till parken förrän vi blev förbikörda av en idiot på MC som pressade MC'n så gott det bara gick på cykelvägen. Sen smällde ett skott av, ett gäng killar sprang som fan åt andra hållet. Strax därefter möter jag en kille som är ute och letar efter sin stulna MC -dvs den jag mötte. Jag talar om i vilken riktning han åkte, och beger mig vidare upp i skogen.

På hemvägen hittar jag MC'n slängd i en park, och går såklart tillbaka för att leta efter killen som äger den. Honom ser jag inte -dock möter jag två polispatruller med hund som är ute och letar efter något där skottet brann av. Så jag får dels berätta om killarna som sköt och sedan sprang, och killen på den stulna MC'n, och vart MC'n ligger. Dessutom fick vi träffa en jäkligt snygg schäfer.

Nu cirkulerar det en polishelikopter här också. Det är spännande att bo i Biskopsgården. Man vet aldrig vad som väntar bakom hörnet.

Kommentarer
Postat av: HannaH

Grattis...eller nåt?

2009-04-08 @ 23:40:24
URL: http://lavidacaos.blogg.se/
Postat av: Tessie

Ptja...grattis till miljöträning för hundarna kanske? :p

2009-04-09 @ 00:03:40
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-20 @ 17:17:09
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0