Bara män på SMHI?

SMHI dillade om något de kallade för medelhavsväder som tydligen skulle komma till Sverige nu. Jag antar att det är deras kryptiska sätt att tala om att det minsann är svinkallt även vid Medelhavet just nu. Alternativt är det bara män som jobbar på SMHI, vilket skulle kunna vara förklaringen till att inget någonsin blir så bra som de lovar.

Så finns det tydligen folk som använder mig som egoboost, genom att inbilla sig vara medelpunkten i mitt liv på något sätt, när det i verkligheten är raka motsatsen. Inte hjälper det att tala om hur det egentligen ligger till heller, men det är inget att bry sig i. Folk får ha livlig fantasi. De kan ju inte rå för att de är korkade, och att jag är världens bästa egoboost.

Kommentarer
Postat av: svartsmurfan

"Alternativt är det bara män som jobbar på SMHI, vilket skulle kunna vara förklaringen till att inget någonsin blir så bra som de lovar"



Shit vad jag skrattade! ;D

2009-08-02 @ 19:45:48
URL: http://mod.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0