Gud hatar mig

Det var ju fint att jag fick vara halvfrisk över helgen iallafall. Den där Gud som inte finns tycker illa om mig. Som om det inte räckte med begravningen idag så ligger jag nu också och skakar av feber. Jag har långkallingar, mjukisbyxor, raggsockor, tofflor, dubbla tröjor och mössa. Och en filt. Det är 23 grader inne. Jag fryser så att jag hackar tänder. Det är mest synd om mig i hela världen just nu, bara så ni vet. Jag var ju nyss sjuk. Varför ska jag få influensa också? Jag skyller på min familj, det är de som smittat mig båda gångerna. Tack för det. Det blir inga julklappar i år inte!

När inte morfin-hostmedicin, ett halvt paket panodil, Chisan, kaffe, te och falafel i kombination hjälper, vad gör man då? Ringer slaktbilen?

Begravningen var iallafall väldigt fin. Jag hoppas att Johan nu fått den ro han aldrig hittade i livet. Om det bara fanns en andra sida att tro på...

Kommentarer
Postat av: Rutis

Usch. Grattis till influensan :( Jag fick min influensa för exakt en månad sedan idag.. och jag hostar fortfarande \o/ upp till ett par månaders halsont är tydligen helt normalt enligt läkarjouren. skickar lite virtuell varm soppa

2009-02-02 @ 23:28:46
Postat av: Tessie

*sörplar*

2009-02-02 @ 23:38:12
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Linn

Du har smittat mig! Jag har feber och halsen är svullen. Bara kom sådär under nattens gång. :(



Beklagar ang din vän. Att finna ro i livet kan vara så svårt. För vissa svårare och för en del omöjligt. Kram

2009-02-03 @ 01:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0