Tristess deluxe

Jag har tänkt "jag borde verkligen blogga" rätt många gånger senaste tiden. Men det händer liksom inget i mitt liv. Jag dricker kaffe, promenerar och aktiverar hundar, dricker mer kaffe, och sitter vid datorn. Fast en dag fick jag en stalker i skogen som följde med mig i över en timme och bara babblade en massa. Han följde med mig trots att jag vek av från stigen och gick rakt in i skogen på de mest konstiga ställen. Jag vet inte riktigt vad han ville, mer än att prata om hippies och cykling. Men tillslut gav jag iallafall upp och gick hem. In fick han inte följa med.

Idag mötte jag en polisbil mitt ute i ingenstans i skogen också. De kom farandes i full fräs på skogsvägen. Sedan mötte jag dem igen när jag skulle ner på torget och köpa chips. Jag kände mig smått förföljd och kriminell.

Jag behöver verkligen ett jobb. Jag har för mycket fritid, och alldeles för lite pengar till chips. Och ingen snygg stalker.

Kommentarer
Postat av: salli

men hallå stalker-poliserna idag då? var inte dom snygga? :P

2009-02-16 @ 23:27:05
Postat av: Tessie

De åkte ju bil så jag fick ingen riktigt bra kik på dem :(

2009-02-16 @ 23:40:32
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0