Bakfyllans gyllene regler

Jag, Linn och Lunk kämpar för att leva upp till bakfyllans gyllene regler, dvs att slappa och äta så mycket det bara går, och lite till. Lunk gav visserligen upp efter toast och chips med dip, sedan slocknade han i min säng. Jag och Linn kämpar vidare med film, thaimat, pizza och mer chips. Det gick tydligen vilt till inatt, det tyder hungern på.

Dessutom insåg jag igår att jag i kombination med öl och porrstången på Wasastugan är en livsfarligt uppseendeväckande attraktion. Samt att det finns killar som tror sig vara badboys trots att de är klockrena exempel på mammas lilla pojke. Länge sedan jag dissade en stackare så hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0