Bomb på Hisingen?

Det händer grejer på hemmaplan när jag är bortrest.

"En låda med texten "BOMB" har placerats ut vid Willys i Biskopsgården. Polisen har spärrat av hela Friskväderstorget och boende evakueras."

Det känns tryggt att sambo Maja har hämtat hem Spike från kattvakten på torget. Nu är han i tryggt förvar 200 meter från "bomben". Annat är det med kattvakten Mika. Men jag skulle tippa på att bomben är falsk. Ute i hooden skjuter ju folk bara varandra, vi bombar inte varann. Hittills iallafall. För säkerhets skull sms:ade jag Maja och beordrade henne att ta en annan väg till skolan idag.

Edit: Det var ingen bomb. Jag sa ju det. Jag kanske borde satsa på en karriär som sierska istället?

Kommentarer
Postat av: Emmy

Men om man verkligen har en bomb och vill spränga folk i luften är det väl bättre att skriva "GODIS" på lådan och locka DIT folk istället för att skrämma iväg dem? Det hade jag gjort ;-)

2009-01-20 @ 18:20:58
URL: http://trollfjant.blogg.se/
Postat av: Tessie

Hisingens smågangsters är inte kända för att vara så smarta ;)

2009-01-20 @ 18:28:58
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0