Fyllehärj

Jag, Lunk och Salli har ägnat torsdagskvällen åt att spela bondespel och ölspel. Vad som kommit fram är att Lunks snopp är trasig och någon av hans manliga väninnor har haft den i sin mun. Salli har haft sex med ungefär 4900 män, och hon springer som en bajspackar-get när hon är full. Sedan kaskadkräktes Salli på min dörrmatta, och Lunk dog i chock när vi visade brösten. Dessutom tog det ett bra tag för Lunk att känna igen Dallas-låten. Först trodde han att det var Bumbibjörnarna, sedan Dr Quinn. Sen trodde han seriöst att Dr Quinn var "hon som flög omkring i Australien och var doktorn som kunde komma". Well. Jag har aldrig påstått att mina vänner är normala. Eller smarta. Själv är jag såklart både nykter och skitsmart. Ok, nu ljög jag. Men bara om en sak. Vilken får ni räkna ut själva.

Kommentarer
Postat av: mary

faan vad jag hade velat vara med på det där, hahaha

2009-01-30 @ 16:25:40
Postat av: Tessie

Kasta dig på tåget så hinner du vara med imorgon. Ikväll blir nog lite tufft att hinna till. ;)

2009-01-30 @ 18:36:20
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha i mitt tillstånd skulle jag nog inte ens ta mej till tågstationen, men men

2009-01-31 @ 17:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0