Fyrkantsskalle

Jag gissar på att många är nyfikna på mina kommentarer gällande kvällens Uppdrag Granskning? De kommer imorgon, jag lovar. Jag är helt fyrkantig i huvudet efter att ha diskuterat hela kvällen, samtidigt som jag konfigurerat min splitternya laptop som jag älskar högt redan. Nu behöver jag bara en kateter, en kock, och en doggywalker, så behöver jag aldrig mer resa mig ur soffan. Med andra ord: matte söker fortfarande husse.

För er som vill diskutera, ventilera, eller bara veta mer om utländska gatuhundar är ni varmt välkomna till Tassar.

Kommentarer
Postat av: mary

jag missade slutet för jag pratade i telefon, men det jag såg var ju rent vidrigt. Och julie stod bara där och förnekade allt, saker som de typ hade svart på vitt. Fyfan, det gjorde ont i hela kroppen att se hur de stackars hundarna blev behandlade. USCH FÖR JULIERESCUE!

2009-01-15 @ 05:44:55
URL: http://livingdisaster.blogg.se/
Postat av: sofia

Men jag ville ju läsa dina kloka ord och tankar till frukost! Får väl hoppas att de finns att läsa när vi kommer hem från fårhagen där monstrerna ska få springa idag

2009-01-15 @ 12:10:27
Postat av: Tessie

Det kommer Sofia. Jag funderar för att inte glömma något viktigt, och det går lite långsamt eftersom syrrans bebis sitter och gallskriker vid bordet. ;) Måste åka och hämta lite grejer till min nya dator först också. :)



Mary: Det går repris idag!

2009-01-15 @ 12:27:03
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: mary

aah då ska jag spana in det då

2009-01-15 @ 13:17:18
URL: http://livingdisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0