Jag ska dö...

Jag går på sista versen, jag är definitivt döende. Den där manliga förkylningsvarianten har slagit till, ni vet "kvinnor snackar om att föda barn"-förkylningen. Den har jag. Det är oerhört synd om mig. Ni är välkomna att skicka tröst-paket till mig, men skynda på, jag dör snart. Nu är det kört med alla rädda världen-planer och framtidsdrömmar. Jag får helt enkelt vara nöjd med att jag var första tjej att födas i Sverige 1982, det är ju också en slags bedrift. Men nog hade jag hoppats på att göra något mer innan jag dog av en förkylning. Nåväl, det är tanken som räknas.

Kommentarer
Postat av: Rutis

bara att gå till läkaren och amputera bort nåt. Det brukar hjälpa.

2009-01-25 @ 16:21:39
Postat av: Elias

Fast den där är ändrad till "Kvinnor snackar om att föda barn, de ska bara veta hur det känns när en man har mens!"



Nåväl, du behöver inte duscha förrän du är frisk. Se det från den ljusa sidan ;)

2009-01-25 @ 16:33:45
URL: http://eliassohlberg.se
Postat av: Tessie

Om jag amputerar bort näsan, slutar jag snora då?



Skönt att jag slipper duscha iallafall. Fast å andra sidan hade jag inte planer på att göra det förrän nästa helg ändå...

2009-01-25 @ 17:45:32
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: salli

du får ju se till att ha dött klart till nästa helg iaf :P

2009-01-25 @ 18:13:41
Postat av: Anonym

hmm... Du kan ju försöka dig på en näs-amputation. Det borde funka. Själv ska jag ringa till doktorn och boka tid för hals-amputation på måndag. 22 dagars halsont får vara nog :(

2009-01-25 @ 18:22:41
Postat av: Sankari

Krya på dig!!

2009-01-25 @ 18:36:04
URL: http://www.metrobloggen.se/sankari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0