Mera fyllehärj

Gårdagskvällen spenderades på Kellys, där samtliga hjärnceller försattes i koma. Det hela slutade med att Lunk låg och halvsov över bordet, ymnigt dreglandes. Jag och Salli kom fram till viktiga egenskaper hos blivande hussar. Sallis husse måste ha armar, och min måste ha en rumpa. Så långt sträckte sig våra krav igår. Men vi hade iallafall spermiskt roligt. Spermiskt är ett bra ord, vi uppfann det igår. Man kan beskriva allt med det ordet.

Sen frossade vi i lasagne och däckade på soffan till Fredagen den 13:e. Imorse vaknade jag och insåg att TVn fortfarande var på, och att någon äcklig kock stod och styckade kött i rutan. Då blev jag plötsligt bakis-illamående.

Ikväll är en ny kväll. Och sedan har jag druckit hela min årskonsumtion av alkohol på en enda helg.

Kommentarer
Postat av: Rutis

Det låter ju helt lysande :D Jag vill också parta! Om bara min hals-aids kan gå över nån gång :(

2009-01-31 @ 16:38:56
URL: http://rutistrut.blogg.se/
Postat av: stina

bäjb, sorry att jag inte svarade på ditt sms här om dan, jag var faktiskt i närheten av kellys, men på väg hemmåt. hoppas du har haft en helt fantastisk helg!

2009-02-01 @ 16:31:03
URL: http://getluckydesigns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0