Senilitet

Det finns vissa misstag man kanske borde undvika att begå när man ska ut på krogen. Exempelvis:
  • Att glömma bort att sminka klart båda ögonen och inte bara det ena om man nu väl ska sminka sig.
  • Att glömma bort att köra raggarduschen och ta på ny deo om man är för lat för att duscha.
  • Att glömma bort att byta till en tröja som inte skvallrar om vad du ätit till middag under veckan som gått.
  • Att glömma bort att byta till en tröja som faktiskt inte stinker.
Jag fick full pott igår. Hur senil kan man bli på en skala? Jag bävar inför hur jag kommer att vara som 60-åring. Frågan är om jag ens minns mitt eget namn då.

Kommentarer
Postat av: Rutis

Lyckades du få något ragg då? :D

2009-01-24 @ 20:10:40
Postat av: Tessie

HAHA! Låter det så? ;)

Fast seriöst fanns det inget att ha där ändå. :)

2009-01-24 @ 20:16:41
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0