Gipsyqueen

Jag glömde ju skryta om att jag faktiskt träffade bollen på första försöket med karlakarlträt igår. Antagligen för att jag ställde ifrån mig både öl och mobil i några sekunder. Sen blev jag så till mig att jag sprang iväg utan ölen. Snacka om miss. Som tur var kom bruden efter mig ihåg både sin och min öl när hon sprang. Jag stod bestämt kvar vid konen och väntade. Här springs inte utan öl. Iallafall inte när jag minns att jag har en.

Idag har jag förvandlats till gipsyqueen. Vi drog nämligen en repa till Kungsparken och på vägen råkade jag köpa en klänning med enorm kjol. Ja en sådan man får plats med massa karlar och stöldgods i. Alltså är jag zigenare.

Kommentarer
Postat av: vånk

fyfan va jag älskar din blogg, haha du är så jävla skön!

2009-07-07 @ 11:49:36
URL: http://veronicaeriksson.blogspot.com
Postat av: Tessie

Tack :D

2009-07-07 @ 14:09:48
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0