Veganhimlen

Igår dog jag och hamnade i veganhimlen. Där finns det pizza med skinka, bacon och korv på. Ja, och ost såklart. Jag gillar att vara död. Så mycket att jag aldrig mer tänker vara annat än ett veganspöke på Old Corner i Gamlestan. Där ska jag sväva omkring på ett rosa moln och göra spökljud medan jag äter pizza resten av mitt döda liv. Det vill säga för alltid.


Av en slump så träffade jag käraste Dannyboy. Det är hans fel att jag är Göteborgare. Så nu har ni någon att skylla på. Utan den karln hade jag säkerligen fortfarande varit full på Mariannes i Falun varje onsdag, och typ 5 andra dagar i veckan också. Han är helt enkelt skyldig till att Kellys går runt.

Kommentarer
Postat av: Yamiko

Jag avundas dig! Här uppe i de norrländska skogarna finns det inga ordentliga veganpizzor. Går ju att beställa en vegetariana utan ost, men hur kul är det?

2009-07-09 @ 13:49:40
URL: http://yamipanda.blogspot.com
Postat av: salli

kolla! lite av leopard-outfiten iaf :D

2009-07-09 @ 14:09:29
Postat av: Tessie

Yamiko: Eller hur! Jag är från Dalarna från början, där är man glad om de ens har falafel, eller inte skrattar åt en när man beställer pizza utan ost.



Säl-li: Mjaooo!

2009-07-09 @ 21:08:00
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Ásta

Asså jag käkade Jonsborgs chicken (tror jag den hette), fy i helvete vad den knullade min mun och vilken orgasm. Ja shit pommes.

2009-07-11 @ 15:55:44
Postat av: Tessie

Eller hur Ásta! Matorgasm utav helvete, jag kommer aldrig njuta av sex mer :p

2009-07-11 @ 17:32:42
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0