Jag har alltid rätt.

En grej jag varit övertygad om ett bra tag är att det är sjukt bra att alla moderna kläder är så äckligt fula nuförtiden. Det innebär ju att jag är den enda som är snygg. Fast sen slog det mig att alla andra uppenbarligen tycker att fula kläder är snygga, och jag inte alls spatserar fram som årets snyggaste på gatorna. Well hell, det har aldrig rört mig i ryggen förut, så varför skulle det göra det nu? Jag vet ju att jag alltid har rätt och har bäst smak, that's it.

Igår var jag bitterfitta nummer ett av många anledningar, men efter att ha tagit ut mina aggressioner på en inget ont anande stackare blev det lite bättre. Eftersom jag aldrig har fel så är det bara ren inbillning att jag har lite dåligt samvete idag. Sådeså. Jag skyller på att mina utbrott faktiskt är sjukdomsrelaterade. Som om det nu skulle göra det okej. Jaja, kärleksbrev mottages tacksamt för er som vet vart min brevlåda bor.

Nu ska jag sanera mig själv så jag inte förpestar mitt nystädade hem med min blotta närvaro.

Kommentarer
Postat av: amandy

Och här hade vi motsatsen till min blogg.

2009-06-16 @ 20:46:16
URL: http://amaandyyy.blogg.se/
Postat av: Tessie

Japp, det är tur att jag finns. :D

2009-06-16 @ 23:48:16
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0