Längst hår vinner

Jag måste ju nästan påstå att jag hamnat i en bra grupp på sommarkursen, med tanke på att de snabbt kom fram till att jag är smartast och får leka diktator. Allt grundat på att jag har längst hår.

För övrigt så är det rätt irriterande att kvinnor är från Chalmers och karlar från lekis. Det gör det onödigt svårt att konversera och ger en lätt beslutsångest deluxe. Jag får väl begå någon slags överslagshandling snart och helt enkelt skaffa ett till husdjur istället. Jag och hundarna förstår iallafall varandra och spelar inga spel.



En annan sak jag stör mig på är att jag inte fick skaffa mig en MAFFIA-skylt till min gamla Merca, men nog fan får man hylla Stalin.

Kommentarer
Postat av: salli

jag tror jag ska börja med en ny grej; bara rösta när du har skrivit något nytt :P

2009-06-14 @ 01:33:18
Postat av: Tessie

Då kanske jag slutar skriva helt, eftersom jag blir omotiverad. =)

2009-06-14 @ 09:41:18
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: salli

:P

2009-06-14 @ 15:11:16
Postat av: lunk

OMG GE MIG DEN! fyfan så jävla coolt min nya idol

2009-06-23 @ 04:15:01
Postat av: Elin

söt vovve :D

2009-07-02 @ 16:25:35
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0