Lyxproblem

Jag lider av allvarliga lyxproblem. För ett tag sedan skaffade jag glasögon som jag ska ha när jag ser på TV och kör bil. Ja, och ett par solglasögon som gör hela världen vacker och visar mig att allt lite längre bort också är vackert och inte en grå dimma. Iallafall. Nu har jag insett att vår TV är skitdålig. Den är flimrig och pixlig. Förr i tiden kunde jag minsann sitta skitnära TVn och tycka det var en bra TV. Nåväl, jag hade ju inte sett texten om jag satt längre bort. Nu kan jag dock stå i köket sisådär en kilometer från TVn och tjura över att TVn är kass. Alltså använder jag inte mina glasögon. Jag borde ha satsat på en ny TV först. Någon som har en bra TV som vill gifta sig med mig?

Undra om Radiotjänst läser den här bloggen? Isåfall slänger jag TVn nu. Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0