Döende?

Jag måste sluta gå till Vårdcentralen. De hittar mer fel på mig varje gång jag är där. Går jag dit en gång till så får jag säkerligen cancer.

Senaste tiden har jag ju varit sjukt trött. Redan i november var jag och tog blodprover, varav läkaren sa att han skulle höra av sig om något var fel på proverna. Jag hörde inget, så jag drog slutsatsen att inget var fel. Helt felaktigt skulle det visa sig idag. Man ska inte lita på vården. När den andra läkaren tittade i min journal idag så såg hon att jag hade för låga blodvärden, så nu har jag fått en drös tabletter att knapra på. Dessutom såg hon att min sköldkörtel var svullen. Nu förstår jag varför min hals ser ut som en tjurhals. Det är den satans sköldkörteln. Den är förstorad och producerar antagligen för lite hormon. Då får man kass ämnesomsättning (dvs blir fet), blir trött, torr i huden, tappar minnet, osv. Nu fattar jag varför jag blivit "gammal". Så jag fick ta ett nytt blodprov. Hallelulja, jag svimmade inte som jag brukar! Nästa vecka får jag veta vad det finns för ytterligare fel på mig. Snart kommer de rekommendera mig avlivning.

Som plåster på såren fick jag nya lyckopiller.

Kommentarer
Postat av: maria

krya på dej sötnos!



(å ändra länken till mej :P)

2009-03-05 @ 15:37:33
URL: http://www.metrobloggen.se/janemary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0