Problem

Jag och Boro har problem.
Boro har fått ett nytt favorittrick.
Förut var hans favorittrick att gå slalom mellan mina ben.
Vilket ledde till att han fick problem med fotgåendet eftersom han hellre ville gå slalom.
Och ett ständigt puttande med nosen på mina ben på promenaderna för att tala om att han ville gå slalom.
Han har nämligen duktighetskomplex min lille duracellterrier.

Nu har han lärt sig att stå bakom mig, gå tunnel mellan mina ben, vända, backa från mig, vända, och sedan backa tillbaka och in mellan mina ben.
Jättekul tycker Boro.
Speciellt biten då han backar mot mig.
Nu backar han mot mig hela tiden.
Säger jag "snurr" så snurrar han och backar sedan mot mig.
Står han framför mig och jag säger "fot" så backar han in till min sida.
Säger jag "död" så lägger han sig på sida en stund, sen reser han sig och backar till mig.
Sådär håller vi på.
Problem.

Nu tänker jag inte säga "backa" till honom på tre dagar.
Vi ska träna gamla trick.
Utan att avsluta med backning.
Det blir en utmaning.


Kommentarer
Postat av: Rutis

hahaha :D Ser fram emot att få mysa med fragglarna i helgen!

2009-03-01 @ 23:17:53
Postat av: Tessie

Vi ser fram emot att få mysa med dig. :)

2009-03-01 @ 23:22:20
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: madde

fin blogg du har:)

besök gärna min och lämna ett tassavtryck

2009-03-02 @ 03:29:59
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0