Vårstädning och arga mail

Idag har jag finjusterat alla klippta hundars frisyrer, så nu har jag tre välfriserade jyckar och en rugguggla. För att verkligen befästa att våren är här så rensade jag även gården från hela vinterns ivägblåsta fimpar, och tömde alla askkoppar. Om jag bara fann cigaretter lika vidriga som gamla slemmiga fimpar hade min hälsa ropat hurra för länge sedan...
När jag ändå var i farten bytte jag duschslang också, eftersom Maja så fint färgat den gamla lila med hårfärg. Man kan ju fråga sig om inte hårfärg är avsedd just för hår, men det fungerar tydligen ypperligt att färga duschslangar med det också om man känner för det.

I veckan gav jag helt upp hoppet att läkaren skulle svara på mitt arga mail, så jag ringde och bokade en ny telefontid, med en annan läkare. När min bokade telefontid passerat, och ytterligare 1,5 timme gått utan att den nya läkaren ringt skrev jag ett nytt argt mail. Jag börjar bli bra på sådant. Strax efter att jag skickat mailet ringde han dock, så nu får jag skämmas lite när han läser mitt senaste mail. Whatever, är man sjuk i huvet så är man. Nu har jag iallafall fått en hög nya piller att knapra på. Snart behöver jag inte ens äta mat längre. Jag lär bli mätt på alla piller ändå.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag hatar läkare. Tror det blir så då man behövt ha alldeles för mycket kontakt med sjukvården. Nu hoppas jag på mirakel den 6april. Kanske får jag träffa en läk som vet vad han sysslar med den här ggn?? Hoppas det, för snart amputerar jag min skalle om den inte slutar göra ont.

2009-03-23 @ 07:57:21
Postat av: Tessie

Ja det blir väl så när man hänger för mycket hos läkare, och de är lika dåliga varje gång. Blä! Jag amputerar snart hela min själ och en hel del kroppsdelar med för den delen.

2009-03-23 @ 11:52:31
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Linn

Min själ och jag har ju börjat lära oss att samexistera nu så jag behåller den ett tag och ser hur det utvecklas..

2009-03-23 @ 14:37:21
Postat av: pappa B

Aj, aj vännen, piller är inte bra för magen. Om det nu inte är av modellen P. Utan dem kan man faktiskt få större mage. Du har en kul blogg och hur jag hittade hit vet jag inte. Var inne på en av blogglistorna och vips, så var jag inne hos rosa pantern.

Kommer gärna tillbaka om jag får, en annan gång

pappa B

Sveriges gladaste man

2009-03-25 @ 23:39:53
URL: http://www.ojohan.blogspot.com
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-25 @ 23:47:02
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0