Smurf-dalmatiner

Mina ben har antagit en smurfblå färg. Dryg-Sven tyckte nämligen att det var en bra idé att försöka gena genom cykeln på cykelturen igår, för att försöka fånga en fågel. Jag for såklart i backen och slog halvt ihjäl mig, och tappade självklart greppet om kopplet, varav jag fick vara ute och jaga en överlycklig jycke som njöt av sin frihet i drygt 5 timmar. Som resultat av det ser jag alltså ut som en muterad blå-dalmatiner idag.

Ibland känns mina hundar som rena rama änglarna och riktiga lydnadschampions. Mickey har liksom fått mig att inse hur underbara mina hundar är. Men nog fan saknar jag skithunden nu när han åkt hem igen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Klart du saknar Mickey han är ju varken lydnads champion eller någon ängel. Bar väldigt söt (och jävligt jobbig ;-) )



Beklagar smurf tillståndet :-(

2009-05-04 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0