Snusk och vattenbrist

Onsdagskvällen innebar fylla precis som utlovats i Fraggelberget. Ölspelet användes som ursäkt för att prata snusk hela kvällen, och tuttar flashades i vanlig ordning.

Igår vaknade jag av att det dånade i badrummet, min första tanke var att det var mitt huvud som dånade av bakfylla, men sedan hörde jag plaskande också. En snabb titt i badrummet senare insåg jag att det sprutade vatten och badrummet var vattenfyllt. Så Den Stora Bakisdagen inleddes med att jag fick vada in i badrummet och stänga av huvudkranen. Glöm det där med bakfylleskita och dricka hinkvis med vatten, vi var utan vatten fram till kvällen då rörmokaren äntligen dök upp.

Men några bilder från onsdagen kan man väl bjuda på ändå.

Lunk påstår att jag alltid gör miner på bild. Jag förstår inte vad han pratar om.


Maja menade att hon inte alls var särskilt full.


Muntra typer.


Sofia kan iallafall försöka se munter ut.


Maja deklarerade sin kärlek till Boro. "achså Bååårååå, du ä så gölli!"

Kommentarer
Postat av: Elias

Hahaha, stackars boro!

2009-05-22 @ 10:29:50
URL: http://eliassohlberg.se
Postat av: diana

Haha, sköna bilder ;)

2009-05-22 @ 21:02:13
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: maja

Huh, fuck you Tessie för att du lade upp fyllebilderna på mig XD. De är verkligen förjävliga!

2009-05-26 @ 11:44:54
Postat av: Tessie

Det kommer värre bilder från i lördags Majsan ;)

2009-05-26 @ 12:24:11
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0