Den perfekta flickvännen

Jag är världens bästa zappare, helt enkelt för att jag hatar reklam. Men idag hade jag totalt oflyt och det var fan reklam på varenda kanal när jag skulle äta. Äta gör man nämligen framför TVn, och är det reklam kan man inte äta.
Nåväl, självklart blev jag irriterad över all kass reklam i vanlig ordning. Speciellt en om en jäkla rakhyvel.

Reklamen gick ut på att en brud pratar om hur väl hon vet att hennes karlslok hatar hur hon stjäl hans mat, tvingar honom att umgås med hennes trista kollegor och blahabla. Man kan ju undra varför hon gör så om hon nu vet att han hatar det. Snällt. Verkligen. Vem vill dela med sig av sin mat och träffa trista typer?

Det värsta är att slutsatsen hon drar är att eftersom hon vet allt detta om sin kära karlslok, så vet hon att han kommer att älska rakhyveln hon köpt till honom. Eh? Vilken FANTASTISK present!

Seriöst, om hon är svenska folkets version av den perfekta flickvännen förstår jag varför jag är och förblir ogift. Och från och med nu tänker jag fortsätta vara det, för såndär tänker jag då rakt inte bli. Basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0