Blödig

Jag måste blivit blödig på äldre dagar, för jag smälter totalt när Soraya:
*viftar på svansen
*tigger hej vilt
*vågar gå ut i trädgården helt självmant för första gången
*pussar mig
*får världens infall och börjar leka med en pinne på promenaden
*hoppar ner ur sängen för att se vem som ringer på dörren och nyfiket står kvar och inspekterar främlingen
*tuggar på ett ben
*knölar ner sig bland fragglarna i sängen
...och tusen andra saker man inte trodde hon skulle göra.

Annars har det mest hänt tråkiga saker sen jag kom hem. Typ att Ellie blev allmänt krigsskadad av tyrannen Mao och fick åka i ilfart till djursjukhuset för att limma ihop ett tvådelat öra. Nu ser han lite ut som Halle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0