Malmö

Malmö har förvandlat mig till trött, gnällig och med noll stubin. Det kan gå ett dygn utan observationer, men oavsett tid på dygnet jag ska sova, så kommer de alltid in just när jag somnat. Självklart är det super att folk ringer, oavsett vad klockan är. Det skulle kunna vara så att jag var på rätt ställe vid rätt tidpunkt, så som jag varit förut men fått veta först i efterhand. En eloge till de som fattar att man ska ringa DIREKT, skitsamma om klockan är 4 på natten. Min sömn och mitt humör kan jag kurera senare.

Sitter mest bara och muttrar, suckar och gäspar. Man halvsover med mobilen intill sig för att inte missa något, och då blir man inte direkt utvilad har jag märkt. Inte blir man gladare av att man måste åka hem imorgon heller, utan Soraya. Hon är påkörd, skadad och rädd, riskerar livet om och om igen på motorvägarna, och jag kan inte göra ett skit.

Kommentarer
Postat av: HannaH

Kraaaaaaaaaaam!

2010-08-16 @ 16:58:02
Postat av: Sofia

Fast nu är du go o glad igen gissar jag ;)

2010-08-18 @ 12:42:27
Postat av: Tessie

go å gla som ett ton kexchokla!

2010-08-19 @ 03:06:15
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0