Flyt!

Ibland har man flyt.

När jag pratade med Halle runt lunch så var det världens oväder i den änden av stan. Härute på the Island var det strålande solsken. Jag, Stina och sju hundar begav oss mot Gamlestan på SOS Animals hundträff, och väl där var det minsann fint väder också. När jag skjutsade hem Halle, Ramzi, George och Soraya började det bli lite sämre (dagens första vända till Hammarkullen), och hemma på Hisningen syntes det att det regnat som sjutton, men självklart var det fint när jag kom hem. Efter lite vila hemma på soffan fick jag kasta mig i bilen och åka mot Järntorget, för Halles buss hade bestämt sig för att dö där, mitt på motorvägen. Vi lekte epatraktor-tåg genom hela stan (dvs bogserade bussen, min andra tur till Hammarkullen för dagen). När jag kom hem igen hade det självklart regnat igen, men som vanligt i mitt flytiga liv var det ju fint när jag kom hem. Hah! Dessutom vann jag ett presentkort på 1000 spänn. Bra dag!

Förövrigt vet vi nu också att det får plats 9 hundar och 4 människor i min bil. Det ni!

Ellie var såklart i vanlig ordning den mest väluppfostrade hunden på träffen.


Vad har jag annars gjort sen sist? Hm. Dansat disco!


Dokumenterat andras danstalanger:


Så har jag ju självklart varit trevlig också, det är jag ju jämt. *host*


Nu ska jag göra ett tappert försök att hålla mig på Hisingen i åtminstone två dagar. Jag tenderar ju dock att hamna i Hammarkullen av alla möjliga och omöjliga anledningar, så man ska inte hoppas för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0