Livet är orättvist

Idag går mina tankar till Anna, Caroline och Sky. Sky som abrupt avslutade sitt alldeles för korta liv i en tragisk olycka, och Anna och Caroline som lever kvar i tomheten efter sin älskade vän. Livet är orättvist, döden lurar bakom hörnet och slår till när man minst anar det. Det finns inte ord nog att beskriva smärtan, sorgen och saknaden efter en älskad vän.

För ett år och tre dagar sedan avslutade min älskade Spike sitt liv på samma tragiska sätt. För ett år och tre dagar sedan bar jag min älskade vän längs motorvägen, helt förblindad av tårar. Den smärtan önskar man inte ens sin värsta fiende.

Vila i frid Sky. Hälsa våra andra älskade ängladjur på andra sidan regnbågsbron.

Kommentarer
Postat av: Helena

...och för två år sen satt vi på Åsas begravning :(

2010-07-20 @ 20:23:13
URL: http://mod.webblogg.se/
Postat av: Tessie

Ja det är något hemskt över just den här tiden på året.. :(

2010-07-28 @ 23:43:44
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0