Spacealiens

Min kropp har blivit wacko.
Först fick jag utslag och såg ut som om jag sovit i en djungel av brännässlor.
Sen försvann utslagen lika snabbt som de kom och jag blev helt sjukt len.
Fötterna är värst, de är som siden.

Så började jag bli hungrig när jag inte borde vara det,
sugen på helt konstiga saker istället för sådant jag brukar vara sugen på.
Matfantasierna handlar plötsligt inte om chips och pizza, utan om saker som kålsoppa.
Fast innan jag hinner äta börjar jag må illa istället.
Ibland kräks jag så jag tror inälvorna ska hoppa ur mig.
Och av någon outgrundlig anledning har jag börjat känna behov av att dricka 3-4 liter vatten om dagen.

Hade inte mitt liv varit så torftigt på senaste hade jag trott att jag var på smällen.
Kanske har jag gått och blivit befruktad av aliens?
Bulan i bakhuvudet kanske är ett microchip?
En spacealien i familjen hade ju visserligen kunnat vara intressant, fast jag har nog med husdjur.
Men vi kan ju alltid dumpa Tentakel-Gösta utanför Rikets Sal eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0