Virrig tant

Börjar seriöst bli gammal och virrig.
Skulle borsta tänderna på hundarna som jag gör varje kväll. Gick in i badrummet, tog min egen tandborste och hade på kycklingtandkrämen. Suckade djupt när jag insåg vad jag gjort.
Nåväl, gör om gör rätt.
Tog hundarnas tandborste, hade på min egen tandkräm. Tog mig själv för pannan och började fundera på hur virrig man egentligen kan bli.
Tredje gången gillt blev det dock rätt.

Nu behöver jag en ny tandborste, för jag känner mig inte helt bekväm med att använda den jag precis preparerade med kycklingtandkräm.

Dags för nattciggen och sen sova. Har jag tur kommer jag ihåg att ta med ciggen ut och tända den i rätt ände. Men det kanske är att ha för höga förhoppningar om denna virriga 28åriga tant.

Kommentarer
Postat av: salli

hahahahah! och det är DÄRFÖR du är min bäzta kåmpiz!!!

2010-05-04 @ 10:59:46
Postat av: Tessie

Hahaha, har du mig som bästa kåmpiz bara för att känna dig mindre virrig? ;)

2010-05-04 @ 11:58:22
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: salli

nä, jag är ju minst lika virrig själv :P det är nog för att du förstår mej på ett sätt som folk som sätter rätt tandkräm på rätt tandborste inte kan ;)

2010-05-05 @ 11:14:25
Postat av: mumrik

kycklingtandkräm...var hittar man sån? Sen ett litet tips angående rökningen...ha cigg utan filter...då spelar det ingen roll vilken ände du tänder i... :)

2010-05-06 @ 06:27:11
URL: http://blog.punkmumrik.net/
Postat av: Tessie

Kycklingtandkräm finns hos veterinärer eller i större djuraffärer. Speciellt tillverkade för hund/katt och utan flour som kan förgifta dom annars.



Cigg utan filter, då kan man ju lika gärna röka pipa och åtminstone se ut som en sjöman. ;)

2010-05-07 @ 23:18:26
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0