Dagens skämt: Pizzeria Meral

Insåg precis att jag aldrig någonsin kommer att kunna bo på den här gudsförgätna orten mer. Vi skulle nämligen beställa pizza. Vi valde ut ett ställe där det fanns både pommes och falafel, så jag skulle kunna beställa en helt vanlig falafelpizza som man kan göra på alla andra normala vettiga ställen. Men inte här tydligen. Att få pizzan utan ost, det var okej. Men nej men ojsan, inte kunde de lägga falafel och pommes på, det går ju inte! Skitsvårt verkligen. Kebabpizza kan man dock beställa, men det är tydligen en enorm skillnad.

Dagens smartaste kommentar: "Vadå, vill du inte HA en pizza då om du inte kan få den som du vill?". *tar mig för pannan*

Varning för Merals pizzeria i Mora med andra ord. Där får man inte sin pizza som man vill, kocken bestämmer vad man vill ha. Superbt! Kan tillägga att jag lagar min mat själv idag med.

Kommentarer
Postat av: mumrik

du har en läsare till...även om jag är mer sporadisk nu den senaste tiden...men det beror på orsaker som inte kommer tat tas upp här... :)



ok...nästa gång jag åker genom mora...inte merals pizza...alltså... :)

2010-11-22 @ 01:17:30
Postat av: Tessie

Jag är ju inte direkt aktiv själv ;)



Nä glöm Merals. Köp en påse chips istället.

2010-11-22 @ 01:25:24
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Sofiaho

Hihi

Nä ALLA skall ringa Merals o försöka beställa en falafelpizza m pommes på, så de fattar att det är nya innegrejen ;)

2010-11-22 @ 08:05:56
Postat av: Tessie

Bra idé!

2010-11-22 @ 12:14:05
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha, smartaste kommentaren nånsin! Inte så himla kundinriktade, uppenbarligen. Undra just vad problemet var, om alla saker fanns.. Prissättningen?

2010-11-22 @ 17:36:32
Postat av: Tessie

Ptja det kan man ju fråga sig. Vi frågade inte ens om priset, bara beställde, så de hade ju kunnat ta 500 spänn för pizzan när vi väl hämtade den om de så ville.

2010-11-22 @ 23:50:15
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: S

Då ska jag beställa en falafelpizza på Merals nästa gång, bara för att.

2010-12-29 @ 23:55:23
Postat av: Tessie

LOVA!

2010-12-30 @ 02:51:23
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0