Matte söker rik husse.

Det är en rätt annorlunda upplevelse att puttra fram i 40-50 km/h på motorvägen och ändå känna att man kör lite som en suicid galning. Maken till skitväder att köra bil i får man leta efter. Men jag kan ju stoltsera med att min bil såhär 50 mil senare står på parkeringen och inte ligger i ett dike till skillnad från alltför många andra bilar längs vägen. Folk i södern kan inte köra i snö, I tell ya. Jag önskar dock att jag haft en skoter idag, det hade varit enklare. Fast en bandvagn vore väl mer realistiskt med tanke på att jag har ett helt zoo med mig också.

Idag blev jag påmind om att jag inte har någon plan. Om en månad är min framtid ett svart hål, universitetslivet är över. Vad ska jag göra nu?
Sitter någon på drömjobbet åt mig, så ge hit det tack.
Är du rik, snygg, av hankön och behöver mig att förbarma dig över, slå en pling.
Kanske är det dags att dra igång den gamla dokusåpan igen, ja ni vet. Matte söker husse. Matte söker rik husse. Jag är störd, snäll, har några hundar för mycket och dansar till "Bakom mina solglasögon" på fyllan. Vem är du?



Kommentarer
Postat av: salli

ja alltså, jag fick ju min husse för nästan två år sen nu, det borde ju vara din tur snart.

2010-11-24 @ 11:33:02
Postat av: Tessie

Ja det var ju en lite orättvis såpa, för bara hälften blev pimpade.

2010-11-24 @ 12:04:28
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja, dokusåpa röstar jag för! Vem kan motstå bakom mina solglasögon på fyllan? Du har helt enkelt inte lyckats bli full i rätt sällskap än. (oss frågar dom redan om vår Plan. Jag har ungefär femton halvskuggiga, duger det tro?)

2010-11-25 @ 17:52:26
Postat av: Tessie

Jag får nog börja bjuda hem andra än bara mina vänner som helt enkelt inte är mina ragg när jag kör den dansen.



Duger?! Galen? Du har 15 planer mer än mig ju.

2010-11-25 @ 19:05:02
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: mumrik

jag är inte rik, snygg eller behöver dig att förbarma mig över...men jag är av hankön...1 av 4 är väl inte dåligt... hahaha

2010-12-03 @ 19:02:00
Postat av: Tessie

1 av 4 är bättre än 0 av 4, men om jag ändå behöver skaffa ett jobb så är det ju bara onödigt att samla på sig ett till husdjur i form av en karl. ;)

2010-12-03 @ 22:18:20
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: mumrik

värre än så...jag har hund åxå... :)

2010-12-05 @ 22:49:55
Postat av: Tessie

Oh no. Jag som verkligen inte tycker om hundar.

2010-12-06 @ 12:05:01
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Jonas

Wow va vacker du är! Fortsätt så okej?!

2011-03-13 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0