Hypokondri och befläckelse

Maja mår numera bra och har befriats från sin karantän. Än har jag inte börjat kräkas. Fast när Maja berättade om hur hennes magsjuka började, dvs genom att hon kände sig konstig i magen och blev lite darrig, så kände jag genast att jag blev lite illamående och plötsligt darrade jag i hela kroppen. Jag är inte hypokondriker, inte det minsta. Fast några gånger i månaden inbillar jag mig dock att jag har diverse tumörer och cancerformer. Det räcker att jag får lite ont i fingret så är hallucinationerna igång. Men det är väl fullt normalt?


Idag var jag duktig och tog tag i min enorma tvätthög, så nu har jag snart massor av rena torra mjukiskläder gott folk. Tur är väl det, eftersom mina mjukisbyxor har rejäla vinfläckar sedan i lördags. Jag funderar på att önska mig en haklapp med uppsamlare på i julklapp. Det skulle vara praktiskt på två sätt. För det första skulle jag slippa tvätta så ofta, och för det andra skulle inte så mycket mat och alkohol gå till spillo enbart för att befläcka mina kläder.

Kommentarer
Postat av: salli

tvättar du redan?! snart säger du väl att du ska duscha, IGEN!

2008-12-10 @ 22:32:40
Postat av: Tessie

Snart och snart, det har ju gått en vecka nu. ;)

2008-12-10 @ 22:45:49
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: Elias

Du har blivit utmanad.

http://ftmpojk.wordpress.com/2008/12/11/elias-och-de-sju-dygderna/

2008-12-11 @ 10:57:57
URL: http://ftmpojk.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0