Merjobb och msn-fester

Idag har jag och min handledare plockat sönder mitt exjobb i molekyler och skakat om det rejält. Allt är nu en salig röra som ska blandas om ytterligare och sättas ihop på ett annat sätt än tidigare. Dessutom behöver jag lägga till lite information här och där så att folk som aldrig sett en hund förut förstår vad jag skriver om. Suck. Dock behöver jag inte lämna in mitt fullständiga exjobb förrän i januari blev jag precis informerad om. Tack Tomten för att jag fick redigering i julklapp. Redovisar gör jag dock som planerat 17/12, eftersom allt material finns, även om det är noll ordning på något alls just nu.

När jag avlägsnade mig från skolan lyckades jag dessutom sätta igång larmet. Som den äkta kriminella zombie-slaktare jag är skyndade jag mig genast därifrån för att någon annan skulle få skulden.

Sedan drog jag till systemet och köpte 3 flaskor vin till morgondagens msn-fest. Våga inte kalla mig nörd. Msn-fester på lördagar har blivit till en tradition, och traditioner är viktiga att hålla när man börjar bli till åren. Feel free to join.


Efter systemet dök ett stort orosmoment upp. Vart hade jag ställt bilen 4 timmar tidigare? Jag letade över hela parkeringen i slumområdet, och var säker på att den var stulen. Tillslut hittade jag den dock där jag var säker på att jag inte ställt den. Så det kan gå.


Kommentarer
Postat av: salli

msn-fester är det nya svarta!

2008-12-05 @ 20:54:08
Postat av: Tessie

Msn-fest är hett, och så otroligt inne! Msn är det nya Stureplan!

2008-12-06 @ 09:54:39
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: G

Msn-festa? Jag måste vara efter som vanligt...

Jag får en bild av ett förfriskat gäng som en var har headset och webkamera sen deckar någon, försvinner ur bild, rullar in framför kameran igen och har snurrat in halsen i alla sladdar och kvävs.

2008-12-06 @ 10:28:17
Postat av: Yamiko

MSN-fest? Jag trodde att JAG var nördig. :P

Festar gör jag iaf IRL.

2008-12-06 @ 10:29:20
URL: http://yamipanda.blogspot.com
Postat av: Tessie

G,

låter som en alldeles klockren bild av vad en msn-fest kan vara ;)



Yamiko,

Nörd, jag? Vad är IRL? ;)

Har man vänner fördelade över hela Sverige är msn-fester ett ypperligt tillfälle att festa med allihopa samtidigt, utan att behöva lämna staden, eller ens huset för den delen. :)

2008-12-06 @ 10:40:14
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: salli

vi måste skaffa webcams!!

2008-12-06 @ 10:55:53
Postat av: Tessie

har du ingen webcam människa? :O

då får väl jag stå för underhållningen! :D

2008-12-06 @ 11:05:21
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: G

Det låter ju ändå ganska trevligt.

Har dock stämt möte med en kompanjon. Vi har fått uppdraget att göra världen lite torrare på öl, så msn får vänta.

2008-12-06 @ 13:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0