Skönhetsprylar är inte min grej

Jag tänkte vara lite girlie idag och ta hand om mig själv. Så jag plockade fram den där ansiktsmasken jag köpte för drygt 3 år sen. Fråga mig inte vad jag tänkte när jag köpte den, för jag är inte en sådan tjej som använder ansiktsmasker. Jag känner mig duktig om jag ens tvättar ansiktet en gång om dagen. I vilket fall som helst duschade jag bort all influensalukt, och följde instruktionerna på påsen. Dvs jag la masken i hett vatten i två minuter. Sedan gick jag glad i hågen in i badrummet för att kleta in fejjan i denna underbara avokadomask som minsann skulle göra mig snyggast i stan. Öppnade påsen, hällde ut masken, och skållade mig själv. Hurra!

Jag skiter i det här med att bli snyggast i stan nu. Ansiktsmasker borde banne mig förses med varningstext.

Kommentarer
Postat av: Rutis

Haha jag gjorde detsamma första och enda gången jag provade att vaxa benen.. Fick brännblåsor av skiten.

2009-02-09 @ 12:04:19
Postat av: Elias

ASG!

2009-02-09 @ 12:04:37
URL: http://eliassohlberg.se
Postat av: Tessie

Det är farligt att gå på det här med skönhet!

2009-02-09 @ 18:54:38
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0