Självmordsbenägen?

Jag vet inte riktigt vad det är med mig och dansgolv. Jag har fortfarande ont i näsan sedan jag blev knockad i Vansbro på juldagen. Dessutom har jag en rejäl bula i huvudet efter lördagens vilda dans runt stången på Wasastugan. En ful sliskig karl kom i vägen. Om han överlevde dramat som uppstod efteråt har jag förträngt.

Det kanske är bäst att jag återgår till att sitta hemma i mina mjukiskläder och lukta illa. Då skadar jag mig iallafall inte. Eller iallafall inte lika rejält som när jag går ut och dansar. Jag menar, det hör ju bara till vardagen att man snubblar över sig själv eller en sladd då och då. Eller går igenom en dörr som man glömmer att öppna först. Eller åker skateboard in i en blomma i vardagsrummet. Det är ju bara normalt. Sådant råkar väl alla ut för ibland?

Kommentarer
Postat av: mary

förutom skateboarden, yes, det hör till vardagen. iaf min vardag oxå :p

2009-01-20 @ 18:59:55
URL: http://livingdisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0