En slaskig vintersaga

Det händer så mycket spännande saker i mitt liv. Nej nu var jag ironisk. Det är mest höst-vinter, vilket i Göteborg innebär någon dålig form av vintersagor med slask, grått, trist och allmänt blä. Det springer en våldtäktsman lös i stan, och han ringde på här för ett tag sedan. Så mycket mer händer inte. Det pluggas, skapas kaffepsykoser, så trotsar jag och hundarna SMHI och går ut på långpromenader vad de än säger. Alla vet ju att det är främst män som jobbar på SMHI och man aldrig ska tro på något de säger. Säger de storm och hageloväder så kan man gå ut naken, för då är det banne mig sommar ute.

Sugen på en utmaning? Försök få fyra hundar att posera samtidigt.
Notera att Chico kör sitt älskade gay-trick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0