Fraggelrapport

Mitt hus ser tydligen ut som ett Eniro-kontor, för vid 4-5snåret imorse ringde en dreglande karl på dörren och frågade var Klarvädersgatan låg. Min förträffliga vakthund Boro skuttade glatt ut på trappen och välkomnade inkräktaren med pussar, medan jag surt pekade åt ett håll i blindo, kallade in den usla vakthunden och krälade i säng igen.

Annars är saker mest som vanligt. Jag klickertränar lammkött till att massera mina fötter när jag pluggar, lär hundarna diverse dumheter, och arbetar på en plan för att rädda världen. Så utför jag vetenskapliga experiment på fyllan, tex tar reda på huruvida hörlurar kan simma i öl eller inte. Det kan de inte.

Ja så antastar jag både folk och döda ting. Allt är som vanligt i Fraggelvärlden.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Gillar din blogg! Gillar hur du skriver!!

2009-10-29 @ 10:02:20
URL: http://aseaa.blogg.se/
Postat av: Tessie

Tack! :)

2009-10-29 @ 23:17:42
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0