Heroinist javisst?

Tydligen ser jag jäkligt nergången ut när jag vinglar in på kvarterskrogen en fredagkväll i trasiga skitiga mjukisbyxor, för igår försökte en knasig polack köpa heroin av mig. När han insåg att jag och Ola inte var rätt typer att fråga bestämde han sig för att bjuda oss på öl istället. När Ola gjorde ett tappert försök att bjuda igen försökte istället polacken att ge oss några hundralappar. Det var nämligen tradition att göra så där han var i från menade han. Jag tror bestämt jag gillar polska traditioner. Dock försökte han även stöta på mig, så Ola fick spela pojkvän. Rätt underhållande faktiskt eftersom jag fick tillfälle att leka bitchig flickvän.

Annars så är jag lite tjurig på Island som pruttar ut massa aska som kyler ner vårt redan kalla land. Bara för att de är ett is-land betyder det väl inte att alla andra måste vara det också? Igår morse vaknade jag upp och insåg att det var 11 grader "varmt" i huset. Det löste jag genom att åka och köpa en flanellskjorta i storlek tremannatält. Mycket fin pyamas måste jag säga. Att sova i vinterjacka hade nog blivit ganska knöligt, men nu är det problemet löst.

Kommentarer
Postat av: Binky

GO GIRL!

Tur att det finns lite vanligt folk kvar :)

Bra blogg!

Mvh Jenny

2010-04-27 @ 19:50:23
URL: http://biiinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0