Jävla skit.

Våren är fanimig den värsta årstiden av alla. Då börjar joggare och andra suspekta typer fara runt i skogarna och bajsa hej vilt överallt. Jag hatar det. Zack älskar det. Är det inte förruttnade djurkadaver så är det människobajs, lika kul båda två tycker Zack. Han rullar sig i det. Jag badar honom. Om och om igen. Var och varannan dag.

Härmed svär jag på att aldrig mer plocka upp en enda jävla hundbajs mer förrän folk lär sig att ta rätt på sin egen skit. Banne mig.

Tur för Zack att han är söt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa äntligen har du börjat uppdatera! Känner mig smått besatt haha, är inne här flera ggr om dagen. Du inspirerar mig med dina tankar och sätt att skriva, du verkar vara en underbar människa. Att du är vegan och gillar djur..jaa vad ska man säga, underbart. Fortsätt skriv snälla :D

2010-04-22 @ 22:22:19
Postat av: Tessie

Aaaw, tack. :)



Ord sprutar ur mig lite då och då, det händer när det händer. ;)

2010-04-22 @ 22:25:24
URL: http://veganslyna.blogg.se/
Postat av: two olsson sister

hahah.. vilken cooling! =)



//Sofia

2010-05-12 @ 07:44:39
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0