Livet som det är

Det händer så mycket saker att jag hela tiden stänger ner fönstret istället för att orka blogga om allt. Men jag kan ju helt enkelt bara säga att det händer för mycket för att jag faktiskt ska orka säga något mer om saken. Hah! Men något slags smakprov kan ni väl få.

Exempelvis att Ellie definitivt kommer att se ut som Halle i framtiden. I värsta fall måste en del av hans öra skäras bort om det inte läker ordentligt, fatta vilket radarpar de två kommer bli.

Jag hade en nära döden-upplevelse häromdagen, även kallat arbetsintervju. Fast jag tvivlar på att de släpper in en såndär oborstad vegan på *censur*. Ska man tro på fördomar så eldar jag ju ner diverse olika byggnader. Speciellt korvkiosker och minkfarmer.

Plötsligt när jag trodde det var dags att få vila upp mig efter Malmö och den fina förkylningen jag drog på mig när jag satt gömd i en buske i rena rama monsunregn-åsk-ovädret, då var det tydligen dags för en annan hund att rymma.

Så letar vi efter en inneboende som är knäpp nog att vilja dela en 4:a med tre människor (halvapor?), sex hundar och två katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0