Jävla Murphy

Gillar den där känslan jag haft rätt länge nu på mornarna när jag vaknar, känslan av att man har en bra dag framför sig. Tyvärr så visar det ju sig vara helt fel ibland, typ idag.
Fick en 2:a på besiktningen, nitiska jäkla snubbe som inte diggade mina bromsar. Ofta man behöver bromsa, jag gasar ju bara.
Så skulle jag införskaffa mig en billig ful toasits eftersom något smartskal satt sönder vår på fyllan, men de var ju såklart slut, så man får balansera på toan ett tag till.
Krångel med kollektivtjosan, eftersom Megan aldrig kan bestämma när hon kommer till Sverige och hämtar sina saker, så jag kan inte heller leta efter någon som ska ta över rummet, eftersom jag inte kan säga när det faktiskt blir tomt. Toppen. Jag och (hemlig person tills vidare) planerar syjunte-kollektiv, men den planen lär ju också skita sig med tanke på vilket flyt jag har just nu.

Tanken var att smyga iväg och flirta med Olas symaskin senare så nitvästen blir klar nångång, men som dagen sett ut hittills skulle jag väl ändå bara sy av mig tummen. Kanske lika bra att lägga sig och sova tills imorrn. Går jag ut i skogen med hundarna lär jag väl få ett träd över mig trots att det är vindstilla. Eller så blir jag mördad av Skogs-Mulle. Vore visserligen en befrielse en dag som denna.

Kommentarer
Postat av: Tindra

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 22:14:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0