Biljävel

Tänk att något så simpelt som att byta en bromslampa ska kunna vara så komplicerat.
Igår ägnade jag och Pernilla säkert en timme åt att ens få ut den trasiga lampan, vilket i princip innebar att vi fick lov att skruva isär halva bilen. När vi väl skulle dra till macken för att leka Roy och Roger hade de ju självklart inga sådanadär komplicerade skitlampor, utan vi blev hänvisade till Biltema, som såklart var stängt den tiden på dygnet.
Idag drog jag till Biltema som tittade på mig som om jag vore en idiot som trodde de hade sådanadär knäpp-lampor, och hänvisade mig vidare till Mekonomen.
På Mekonomen tittade de lika konstigt på mig.
Efter att ha jagat runt halva stan hamnade jag till slut på en Volvoverkstad, där de åtminstone kunde beställa hem ett såntdär fanskap. 806 billiga riksdaler för en jävla lampa.

Jag säger det bara en gång. Gamla bilar rockar, nya borde skrotas.

Imorrn ska jag trösta mig med pysseldag med Pernilla.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-13 @ 17:55:43
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0