Överallt och ingenstans

Har nästintill slutat sova och äta, varken hinner eller orkar annat än leta förrymd hund hela nätterna. Vi är så få som ställer upp att enda chansen att få in henne i princip är att ha en sjujävla tur. En sak jag vet numer är iallafall att när andras hundar rymmer, eller någon behöver hjälp med något i allmänhet så är jag fullt upptagen med att dricka öl, se på tv eller annat viktigt precis som de är nu. Och min bil är det definitivt också. En bil som druckit öl kan inte lånas ut, det vore ju rattfylla om något.

Någon dag snart får jag förhoppningsvis tid att lägga mig ner och gråta av utmattning. Men först ska Soraya in i tryggheten och värmen.

Kommentarer
Postat av: salli

heja bäzta kåmpiz, du är bäzt!

2010-06-19 @ 22:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0