Sleepless in Gothenburg

Som sagt, sova kan man göra när man är död. Fastnar i böcker hela tiden när jag lägger mig och somnar framåt femsnåret. Boro var inte poppis imorse när han väckte mig 6 för att tala om att det minsann var dags att gå upp och försöka avla valpar med Kita. Kita löper och Boro-casanovan är ju såklart överlycklig. Han tar alla möjligheter till att vara otrogen mot sina flickvänner. Jag har tappat räkningen på hur många han har nu.

På onsdag kommer George som ska bo här över helgen, så vi blir 7 hundar här ett tag tills Emma och hennes 2 sötnosar åker hem över helgen. Eftersom George och Boro är av samma kaliber lär det bli livat. Men hundar är kul, och jag har 7 ursäkter till att inte behöva hitta på annat än hundaktiga saker och bokläsning en vecka framöver. Ska bli skönt med lite ensamtid. Eller ja, helt isolerad blir jag ju inte, Maja är ju hemma, och Emma är här när hon inte jobbar. Så ska jag och Leni bli lite tantiga och börja sticka ihop. Det är på tiden att jag tränar inför ålderdomshemmet, det kommer allt närmare och man kan ju inte leka rullatorkapplöpning dygnet runt. Eller jo, kanske, varvat med rullstolsrally.

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha, så jävla nice att det är en google-ad med en riktigt köttig burgare på en veganblogg!

2010-06-08 @ 19:57:25
URL: http://ombah1.blogspot.com
Postat av: Tessie

Haha! Jag har skaffat Adblock för att slippa se sån skit. ;)

2010-06-08 @ 20:19:58
URL: http://veganslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0